Reklamace a servis zboží poškozeného přepravou

I když prodáváme jen zboží prověřených značek, může se stát, že má vámi koupený výrobek vadu, nebo poškození z přepravy. Tyto situace řešíme vždy otevřeně a vstřícně tak, abychom reklamaci vyřešili co nejrychleji a nejlépe pro vás.

Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a sepište s doručovatelem reklamační protokol. Bude Vám zasláno zboží nové. Jestli po rozbalení zjistíte, že zboží je poškozené, postupujte takto:

  • v co nejkratší době kontaktujte přepravní společnost, která zboží doručila a nahlaste škodní událost
  • vyplňte tento reklamační formulář
  • podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

V případě reklamace způsobené běžným užíváním můžete kontaktovat přímo autorizovaná servisní střediska konkrétní značky, nebo se můžete obrátit přímo na naše reklamační oddělení a my danou reklamaci vyřídíme.

  • Telefonický kontakt na reklamační oddělení ElektroMedia: 374 630 116

Reklamace a servis zboží poškozeného při provozu

Pokud uplatňujete záruční reklamaci, vyplňte a odešlete prosím níže uvedený reklamační formulář

formulář

Připojené soubory

  • Zápis o škodě [*.doc, 28 kB] - Formulář pro případ poškození zboží při přepravě.

Reklamační formulář







Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Bok levý
Bok pravý